Náplň práce:
- Zajištění provozu recepce vědeckotechnického parku
- Vedení klientské agendy
- Administrativa spojená s provozem vědeckotechnického parku
- organizace seminářů, školení a konferencí
Co očekáváme:
- praxe v administrativě výhodou (ale není podmínkou)
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (znalost dalšího jazyka vítána)
- uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- organizační schopnosti, pečlivost, schopnost dotáhnout věci do konce
- příjemné vystupování, komunikativnost
- pro-klientsky orientovaný přístup
- nástup ihned
Co nabízíme:
- plný pracovní úvazek s pevnou pracovní dobou
- přátelský pracovní kolektiv
- zajímavé finanční ohodnocení
- stravenky, možnost stravování v budově
- možnost zaškolení
- práce v příjemném a novém prostředí vědeckotechnického parku
V případě zájmu nám, prosím, zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: info@titc-vtp.cz
Místo výkonu práce: VTP Brno, a.s., Purkyňova 648/125, 612 00 Brno